Social

Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare anticipate din 29 iulie 2009. Raport Nr.2 29 iunie – 5 iulie 2009

Au fost monitorizate câte un buletin de ştiri zilnic, fiind analizate materialele cu caracter electoral direct şi indirect.
CIJ, 8 iulie 2009, 13:02

1.4 Lista posturilor/buletinelor analizate

Moldova 1 (Mesager, 21:00) – post public de televiziune, acoperire naţională, difuzează în limbile rusă şi română;

Prime TV (Evenimentul, 20:35) - post privat, acoperire naţională, difuzează în limba română;

NIT (Curier, 21:30)– post privat, acoperire quasi-naţională, difuzează în  rusă şi română (Chişinău, Cahul, Edineţ, Comrat, Varniţa, Ungheni, Cetireni, Nisporeni, Soroca, Cimişlia, Căuşeni, Trifeşti, Străşeni, Mândreştii Noi, Leova, Criuleni);

EU TV (Monitor, 21:00) - post privat, acoperire quasi-naţională, difuzează în româna (Străşeni, Ocniţa, Floreşti, Trifeşti, Cimişlia, Briceni, Cantemir, Drochia, Făleşti, Glodeni, Sângerei, Ştefan Vodă, Taraclia);

Radio Moldova (Panorama zilei, 19:00) – post public, acoperire naţională, difuzează în română şi rusă.

 

T