Social

Postul TV „Albasat" din Nisporeni devine subiectul unui dosar penal

Trei reprezentanti ai Ministerului Afacerilor Interne (MAI) s-au prezentat, luni, la postul TV „Albasat" din Nisporeni, cerand de la administratia acestei institutii dovezi in ce priveste realizarea unor emisiuni in 2006, informeaza Agentia DECA-press.
DECA-press, 9 martie 2009, 17:40

Politia a anuntat, luni, ca actioneaza in limite legale, deoarece postului TV „Albasat" i-a fost intentat dosar penal.

Relatand despre pretentiile politiei, directorul postului Efim Bardan, a comunicat pentru Agentia Monitor Media ca e vorba despre niste servicii informationale oferite prin contract, in 2006, Consiliului Raional Nisporeni, controlat, pe atunci, de Partidul Comunistilor din R. Moldova. Am prestat serviciile respective, dar autoritatile nu si-au respectat obligatiile financiare prevazute in contract in vederea achitarii sumei de circa 112 mii de lei, spune Bardan.

Ulterior, postul „Albasat" a actionat in instanta autoritatile locale, obtinand abia anul trecut, prin judecata, achitarea sumei restante. Banii respectivi au fost incasati si contabilizati in corespundere cu prevederile legislatiei.

Politia a anuntat administratia postului TV ca se presupune ca respectivele servicii informationale nu au fost prestate. Administratia postului TV din Nisporeni trebuie sa dovedeasca contrariul, desi legislatia in domeniu spune ca termenul de pastrare a emisiunilor cu o asemenea vechime a expirat.

Efim Bardan este convins ca postul de televiziune este hartuit de autoritati pe fondul campaniei electorale.

Anterior, la 25 februarie, trei politisti au descins la „Albasat" TV, fara mandat de perchezitie, cerand acte contabile si demontand hardurile de la calculatoare. Politistii au avut un comportament brutal si au retinut contabila si o moderatoare pentru cateva ore.

T